menuordersearch
samantarashe.ir

اخبار ویژه ,

فرستنده و گیرنده صوتی بیسیم فرستنده و گیرنده صوتی بیسیم تولید و فروش انواع فرستنده و گیرنده های صوتی بیسم مختص هیات مذهبی و اماکن عمومی مانند پارک ها و محوطه های باز و بزرگ یکی از راهکارهای جامع جهت بهره وری جامع از منابع و هزینه ها است. شنبه یازدهم خرداد ۹۸ فروش اینترنت فن آوا فروش اینترنت فن آوا اینترنت فن آوا با شرایط ویژه و هدیه دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۹۷ مرکز تلفن هوشمندvoip  مرکز تلفن هوشمندvoip

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده است که هنگام برقراری تماس با یک سازمان، صدای ضبط شدۀ فردی در آنسوی خط از شما بخواهد عددی را از یک فهرست انتخاب و در صفحه کلید تلفن خود وارد کنید. در این حالت شما با یک سیستم تلفن گویا ارتباط بر قرار کرده اید. امروزه داشتن خدمات تلفن گویا در سازمان ها به امری ضروری تبدیل شده و یکی از مهم‌ترین عوامل رضایت مشتریان است.

فناوری VOIP که با نام های IP تلفنی یا تلفن گویا نیز شناخته می‌شود، از اینترنت و شبکه های کامپیوتری برای برقراری مکالمات تلفنی شرکت ها استفاده می‌کند. VOIP به شرکت ها این امکان را می‌دهد تا با بیش از صدها شعبۀ خود، خارج از ساختمان اصلی، ارتباط برقرار کنند. فناوری VOIP در مقایسه با تلفن‌های سنتی مبتنی بر خطوط سیم مسی، از فناوری دیجیتال استفاده می‌کند. در واقع، ویپ صدا را از طریق اینترنت، به صورت بسته های اطلاعاتی IP منتقل می‌کند. همچنین به دلیل استفاده از سیگنال های دیجیتال در ویپ مانند DSL، کیفیت صدای بالاتری را نسبت به تلفن های سنتی دارند.
پنج شنبه ششم مهر ۹۶